El buseto

28 GIU 15
Ultimo aggiornamento: 11:19 | 16 GIU 26
Immagine di El buseto
I n’avea contà de tuto...i l’avea sbaràde grosse...a ogni conferensa stampai aveva alsà la vosse:“Il traforo lo faremo!Oramai ci siamo, a spanne!Per tutti gli automezzilo faremo a quattro canne!,con parcheggi accessoriati,con alberghi e posti letto,distributori, ristoranti...quasi regalà, il biglietto!”Ma i schèi tanto osannàdidopo anni... no i gh’è più!... e pian pian le quatro cannequa le ne deventa dù!Ma lori i sèita impavidi:“Il traforo si farà!Saran salvi i veronesi!:basta polveri in città!”Al so compare ’l Sindacoghe dà intanto un pessaton...e adesso el va a brassetocon n’antro bindelon.Ma ammettar più no ’l polche i era solo bale...eco alor n’antra propostacon tempismo eccessionale:i ne proclama de sti giorni:“Sia le canne dimezzà!Se pol fàrghene una sola!Sarà el prèsso raddopià!E gnente Tiri!” (ma i avea dito:“Sparirà seduta stantedalle strade di Veronatutto il traffico pesante”!)El prossimo so passoimmaginàrlo alor se pol...i andarà su na spiagetain baretina, soto el sol,col costumino verde...A manina i andaràa far castèi de sabbia...la so specialità!E, soto a quel più grande,co la paleta e col secieto,pian pianin, e scava e scava,i ghe farà un buseto!,par dopo poder dirfestanti a la città:“Avìo visto? L’aveo dito!el traforo... eccolo qua!”